不知道是因為天氣的轉變

還是每個月都要報到的憂鬱荷爾蒙作祟

這幾天老是魂不守舍  

老樣子戴著耳機   

騎車時  運動時  睡前閱讀時

我不想讓自己身邊沒有音樂

那是我僅剩 隨時可以擁有的

尤其是阿信熱情鼓舞力量的歌聲

情況允許的話  就連上班我都離不開音樂

剛看完圖書館排隊排很久的暮光之城

電影早看完很久了

我有著迷一陣子

昨天借回來 翻開後 就欲罷不能

看到半夜兩點半捨不得睡

我不清楚  真正吸引我的是什麼

但 我內心的孤獨  也正在作祟

When you can live forever  what do you live for?




I can't live forever 

I don't know what do I do

maybe just loss something

like "love" or "security"


sometimes    I want to be love

but  always I'm enjoy live by myself


I want...... have someone can...fascinate me

It is hard to me

maybe that story just a movie,a book

but , people are very need to "love" and "warm"

in the world



so crazy..... I want be a vampire
 
hahahaha







arrow
arrow
    全站熱搜

    阿moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()